dimarts, 29 de desembre del 2009

Cloenda del Blog


Hem sembla molt extrany acomiadar el bloc tant ràpid, de fet aquest tres mesos que he mantingut un contacte amb el blog m'han passat volant, i això és una bona senyal, significa que he gaudit construint de mica en mica el meu propi Blog.


De fet, quan ens van encomanar de fer el Blog estva una mica espanda i hem feia una mica de pal, ja que a mi no se'm dona molt bé la informatica, però a mida que he anat fican el Blog al dia m'he adonat de que és una bona manera de recopilar totes les activitats que hem dut a terme durant aquest quatrimestre en els diferents mòduls.


El primer contacte que vaig tenir amb el meu Blog vaig insitir en què la informàtica únicament la ultilitzava com a Hobby, per xatejar, escoltar música... També per buscar informació...

Però a mesura que el quatrimestre ha anat avançant m'he adonat que ara se utilitzar diferents programes, que avança ni coneixia, in´clús he millorat el meu vocabulari infromatic.


Les activitats que vull destacar del meu Blog són les següents: Gimp, Audicity i la pel.lícula que vam haver de realitzar. Aquestes activititats són les que més m'han agradat perquè eren les més dinàmiques, tot i que, totes les altres m'han estat molt útils.


Bé no tinc res més a dir, espero que us agradi el meu Blog i què us sigui´d'utilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada